vineri, 25 iulie 2014

Bine v-am găsit!

         E destul de târziu si de câteva ore tot încerc sa imi fac un blog. Am prins mișcarea insă sunt convins că va dura până când acesta va arăta cum trebuie.
         Îl consider necesar deoarece nu sunt mulțumit de calitatea pozelor urcate pe rețelele de socializare. Calitatea lor este grav afectată. În plus, aici as vrea sa scriu povestea fiecărei fotografii care a ieșit din aparatul meu foto. Promit să nu vă plictisesc prea tare și prin urmare aceasta va fi singura postare legată de cum a inceput toată nebunia asta după natură.
        Am fost dus pe gârlă încă de la o vârstă fragedă. Aventura a început când aveam 5 ani. Prin urmare au trecut 21 de ani de când am ținut pentru prima dată in mână o undiță de pescuit. Ieșirile pe râurile interioare, repetate în cursul anilor m-au perfecționat și m-au determinat sa exploatez pasiunea asta la maxim. Până când m-am lovit de braconieri si de oamenii care ucid fără regrete ecosisteme întregi. Am pierdut lupta împotriva lor si mă declar învins. Sper că a fost singura luptă pierdută și promit că am să mă întorc cu arme noi.
       Acum un an s-a aprins flacăra pentru munte. La scurt timp...s-a aprins flacăra fotografiei, inevitabil. Da...recunosc, abia am împlinit un an de la primul contact cu un DSLR.  La 1 iunie 2013, de ziua copilului, mi-am făcut cadou singur, primul DSLR.
      A sosit vremea să aleg pe care ramura a fotografiei vreau sa merg. Aș spune cu voce tare Wildlife! De ce? Pentru că e palpitant. E frumos și pe lângă dificultatea în sine a tehnicii , intervine un aspect care mă atrage foarte tare către ramura asta și anume rolul fiecărei vietăți in natură. Un mister. O splendoare. E uimitor cum natura s-a modelat, cum s-a împărțit in mod egal și eficient în  lucruri care interactionează și depind reciproc unele de altele. Bun...dar ce pot să fac dacă iubesc și muntele? Să nu postez poze de pe creste? Nu...! Cu siguranța voi posta experiențele frumoase și nu numai, din munți. Iubesc muntele și ador natura. Prin urmare blogul este dedicat fotografiei de natură. Cu ajutorul acestui blog vreau să vă arăt că există in Romania. Că frumusețea bate la ușa noastră. Până la următoarea postare ( a doua !) adaug câteva poze dragi mie, adunate din pădurile patriei. Pe care le-ați văzut si pe Facebook. Poze facute în întunericul pădurii.
    Sfaturi nu sunt in măsură sa vă dau dar vă implor să respectati natura și să o ocrotiți! Nu stați in casă și faceți mișcare!
    E târziu si mâine plec pe munte cu un om tare drag mie. Un veteran  al potecilor despre care trebuie să vă povestesc. Noapte bună! Sau bună dimineața!

    Căprioară.


    Ciută de cerb lopătar.


 
    Căprior.


 
    Căprioară.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu